fredag 2. november 2012

Peace people..

Ja der var den igjen gitt, helga:)) Ha du planer? Vet det er noen rogalendinger som skal på bloggetreff, virker veldig kjekt:))

Bff''en min diva davina skal ha Halloooo viin fest, skulle gjerne vært der og*sukk*

Men det jeg faktisk skal i helga er å feire mamma som blir 54 år imorgen<3 Holder nå på å lage Snickers kake til selskapet, det er ei stund siden jeg laget den sist. Elsker fam selskap jeg, så får jeg alle på et fat liksom;)

På søndag skal jeg være med svigerfar i kirken. De skal lese opp alle de som har forlatt oss i år og de som vil kan tenne lys. Tenker det blir veldig fint OG trist. Jeg savner svigermor veldig, hun var et fantastisk menneske<3

Så helga er fullsatt faktisk!!

Forresten, Milla har hatt sin rutinekontroll idag, og kan melde at alt er fiiiint<3

Dette peace tegnet "måtte" jeg bare kjøpe idag:

Bilde: #peace http://instagr.am/p/RiUKpsBoR7/

Bildet er tatt med instagram, og hvis du ønsker å følge meg heter jeg fru mosbron der og:))

3 kommentarer:

  1. Så lekkert! Ha en nydelig helg!

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Kan tro jeg savner deg, savnet deg masse igår<3 Rart at vi bor i samme land men på hvert vårt kant og jeg ser deg så sjeldent.. Flyselskapene har ofte tilbud på flybilletter, men vi har for mange barn som trenger oppfølging. Håper at vi kan se hverndre snart. Utrolig glad i deg vennen min<3. Knall fint peace tegn:). God klem fra meg til deg<3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte