onsdag 14. november 2012

Nå gir jeg opp!

Har nå stresset meg opp med hvordan jeg best kunne møblere denne stua. Igår skrev jeg tilogmed at jeg hadde gjordt store forandringer bla bla bla..

Vel for å si det sånn, jeg GJORDE det og..
 Det har vært tv kroken som har plaget meg.. Sofaen er for stor og har i tillegg hatt et møte med en viss lita frøken og ei saks. Du vet barna mine er kreative ja.. Fant et lite hull i gardinen og..
 Så jeg fjerna sofaen jeg (dvs satte den på gangen) og flyttet bort den grå treseteren.. Ble i grunnen koselig.. Men vi er jo en stor familie, så merket jo at en sofa ble borte.. Jeg hentet på møbler rundt om i huset, flyttet og flyttet og flyttet på ting. Så igår kveld klikket det for meg og tenkte at nei det får bli som det var!!! Ikke pokker om jeg skulle innrømme det foran mannen, så jeg ventet til alle var gått imorges..
 Får vel en "I told you so" senere, whatever.. Får heller konsentrere meg om å få malt.. DET vil ihvertfall bli en stor og fin forandring*smiler*

Så istendfor blir det noen bilder av


svibel!

Min meget morsomme mann mente jeg like greit kunne plantet rødløk selv?! Det er derfor jeg handler pynt o.l og han fikser ting med stikkontakt;-)

Ha en fin dag<3

2 kommentarer:

  1. LOL:) Kjekt at mannen og kan vær humoristisk:)

    Ønsker deg en fin fin dag:)

    Klem fra meg<3

    SvarSlett
  2. Haha, rødløk faktisk! Svibel er juleblomst, husker godt når vi hadde sånne. Nå klarer jeg ikke lukten, men skulle gjerne hatt en luktfri til pynt :p

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte