søndag 11. november 2012

Male eller ikke male?

Muligens at jeg har en fetisj for bord? I roterommet står det to stuebord og ett spisebord, altså ekstra..
Det ene stuebordet passeer ikke noen plass, og det kjøpte jeg ikke lenge før vi kjøpte nytt hus-typisk..
Det andre bordet fikk jeg av svigers og det har jeg jo hatt i denne stuen.. Jeg byttet det med et rundt bord pga ble ikke fortrolig med fargen.. Det er et gammelt bord, så jeg turte ikke male det.Men idag spurte jeg svigerfar om det var greit? Ja jøss, han skulle nå ikke ha det tilbake!!! I tillegg skal han sage
trestubber til meg-jippiiii<3

Dette bordet tenker jeg på:



Har sett mange sånn bord blitt malt hvite:))

Så hva sier du?

Ja grunnen til at jeg vurderer skifte er at det er litt større med tanke på at der sitter ungene med alt stæsjet sitt.. Og så er det en praktisk hylle under..

Og jepp idag ble det en pitteliten ommøblering igjen, men for å få frem wallstickeren "kosekroken" som en liten stund har vært bak bokhyllen.. Mannen påpekte det nemlig når jeg fortalte at jeg hadde kjøpt en ny skjønner du *kremt*

3 kommentarer:

  1. "alle" maler "alt" hvitt for tida.
    Og - om bordet er så strøkent som det ser ut på bildet, ville jeg ihvertfall ikke malt det.
    Om noen år er umalte møbler en sjeldenhet, og vi vil angre på at vi malte alt.
    Forstår at du ønsker å få det til å passe bedre inn i din stil, da. Og da hadde det sikkert vært fint med maling.
    Eller - du kan sende det til meg - her passer det helt utmerket ;)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint bord ;-) Hadde nok vært nydelig i hvitt eller svart....har jo ingen nytte for seg hvis det står i kjelleren!? ;)
    Klem Elisabeth ;-)

    SvarSlett
  3. Nydelig bord!!! Til tross for at alle maler alt for tiden ville jeg likevel ha malt det :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte