fredag 16. november 2012

Litt kjøkken?

I det forrige huset var kjøkkenet stort og stua liten, her omvendt..

Men kjøkkenet vårt er bare noen år gammelt, har god plass og fin innredning:) Så får vi heller sitte litt trangt da;)

Har kommet på en god idè for hvordan vi skal få bedre plass rundt bordet da, og hvordan jeg skal få noe jeg har ønsket meg leeeenge:



Håper på det til jul<3 Et annet kjempeargument(!) er at vi får plass til ungene sine tegnesaker, perler osv under lokket..

I Milla sitt rom innlegg viste jeg ei hylle som hun ikke ville  gi tilbake.. Men jeg fant ei ny til henne, så se her:


Slengte sammen noe "fargerikt" og ble fornøyd jeg:) Mormor likte veldig godt sist hylla hang oppe, så det er derfor jeg har gått å tenkt på det..

Noen flere detaljer?


Ble inspirert hos venninna mi igår:)


Her venter perlebrett ofte ganske så leeenge på å blir ferdig strykt.. Skiltet laget Milla til meg på Haukeland<3


Kaffikroken.
Favoritt kjøkkenmaskinen min:)


Litt bordpynt..


Ungene har planleggingsdag, så dette står jo egentlig på planen vår.. Har vært litt late idag.. Men gleder meg til å  teste de nye kakeformene fra Ikea. Flaks for meg at venninna mi hadde kjøpt en for mye!!

6 kommentarer:

  1. Så fint det var blitt på kjøkkenet:)

    Ønsker deg en riktig fin men kreativ helg:)

    Klem Davina

    SvarSlett
  2. Så mange fine detaljer :-) takk for fin kommentar hos meg - nyt helgen ! Klem

    SvarSlett
  3. Så mange fine detaljer og eg håper du får den benken for eg har den og eg er så fornøyd,rommer masse og er fin å sjå på:)
    Ein fin fredag og ei flott helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Koselige bilder! :)
    Jeg har benken, og er kjempe fornøyd! :)
    Har min i gangen med puter og litt pynt på! ;)

    Riktig god helg til deg og dine! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  5. Koselig på kjøkkenet! :)
    Ha ei fin helg - ble det pepperkaker? ;)

    SvarSlett
  6. Så mange flotte detaljer. Jeg har og slagbenk på kjøkkenet og elsker den. Den er pyntet med skinn og noen puter og den er flittig brukt. Men jeg ble brått litt usikker på hva vi har i den. Å oppbevare hobbysaker til ungene i den var jo virkelig smart. Tror jeg må ta en titt oppi den idag for å se om det er tomt.
    Krysser fingre for at den står ved siden av juletreet ditt i år ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte