mandag 5. november 2012

Ny uke og nye muligheter?!

Inne for å ønske en fin start på ei ny uke:)

Skal kun på jobb i ettermiddag og lør, så ei ganske så ledig uke(har noen foreldre oppgaver da;)).. Pga dette har jeg og mannen innsett at vi egentlig ikke trenger vaskehjelp.. Kan heller bruke den lønna på MEG???? Lurt..

Nå danser Iris på gulvet etter sin stoooore helt Justin Bieber!! "Mamma eg suns Justin Bieber e snill i hjerta sitt. Og mamma suns du at han har fint fjes og hår? Eg suns han har fiiine auger mamma!!"
Så jadda er så heldig at jeg har TO beliebers!!

Igår fikk jeg en "åpenbaring" om en sofa ommøblering jeg IKKE har prøvd!!


"Javel? Ja ja,venner meg vel til DET og!" Det var mannen sin reaksjon;) Hihi..

Burde egentlig begynne på de tusen maleprosjektene mine enn å flytte på ting, er bare så mye mer lettvint.. Ja ja...

Ha en fiin dag<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte