søndag 18. november 2012

Herlig søndag

Hatt en fin søndag?

Det har jeg:)

Startet dagen med familiegudstjeneste, jeg og Iris(angret på at jeg ikke tok de andre to med..). Idag skullle de få 4 års bok, stor stas! 4- åringene fikk gå inn med hver sin bukett som de la på alteret. Det er den koseligeste gudstjeneste jeg har vært med på, ALT var på barnas premisser. Den presten som vi hadde idag er bare helt topp:)) Kjenner han utenom kirken da han er far til Anna si venninne;)

Etterpå fikk de bukettene igjen, og Iris valgte å sette den på graven til mor.

 Alltid i våre hjerter<3

Rett hjem å sette på ribba, og det vet nå også brannvesenet at vi hadde til middag-haha! Ble litt røyk når jeg skulle få fart på svoren ja.. Brannmannen flirte litt når jeg ringte for å melde falsk alarm. Men jepp, svoren ble sprø!!

Resten av dagen er ca blitt tilbragt her:


Cellomann bildet er mannen sitt, noe må vel han og få bestemme?


Synes ikke du og at det trengs noe over "kosekroken"? Flaks søskenbarnet mitt har kjøpt bildehylle for meg på Ikea da?! Når den skal opp og mannen lurer på why? "alle andre har det" skal jeg si, funket når jeg var liten-eller??

Det er så mange bra interiørblader!!


Og selvsagt, ingen kos uten fyr i peisen!! Finnes ikke noen i verden tror jeg som er verre enn meg å tenne i peisen, så kubbelys er tingen! Og JA jeg har prøvd tennbriketter, aviser osv.. Gjenstår kun tennvæske, men da kommer IHVERTFALL brannvesenet..

5 kommentarer:

  1. Haha, må le litt av ribbemiddagen og brannvesenet på døra (nesten) ;-P En herlig søndag med et humoristisk innslag :-D Synes peisen ble såååå fin etter at dere malte den, skikkelig stilig med grått! Hvordan gikk det med det gamle salongbordet? Skal det males?

    Klem Siv :-)

    SvarSlett
  2. Ja kjekt med litt action i hverdagen;)

    Bordet er malt, se forrige innlegg:))

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  3. Haha, når svoren e sprø - e alting godt ;-))))
    Glede meg te å se når rammehyllå e plass ;-) Fint dokke har det ;-)))
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  4. Hahaha:) Morsom innlegg men det hadde kanskje vært litt kjekt å få besøk av en brannmann;)

    Knall fine bilder, du er så kreativ og jeg er kjempe imponert over at du har fantasien til å gjennomføre de forskjellige ommøbleringene:)

    En liten nøtt, hvordan hadde du gjort det hjemme hos meg??

    Ønsker deg en fin dag og en kreativ uke:)

    Klem Fra meg:)

    SvarSlett
  5. Hihihi,du skulle sett du fekk full utrykking!me har alarm tilknytta brannvesenet og eg er litt redd for å få brannalarmen igang:)godt du fekk skorpa sprø;)
    Eg er heller ikkje god på å fyre i peisen,slokner før det blir fyr:)

    Ønsker deg ei flott ny veke;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte