lørdag 17. november 2012

Bordet er nå.....

Ferdig!

Gleder meg til vinduene og er malt!!

Skal innrømme at jeg hadde høy puls og litt klump i magen ved første malestrøk.. Er liksom ikke et kjedelig furubord, ikke alle som er fan av å male gamle møbler.. 

Men bordet stod gjemt/glemt, og nå står det så hvitt og fint i tvkroken vår:))

Og så måtte jeg jo bare pynte opp med noen fine blå puter fra Kid.. Alltid likt blått, men aldri brukt det i interiøret?? Blått er flott<3

Da jeg absolutt skulle ta bilder på kvelden før ungene roter alt til igjen(!), ble de noe uklare.. Beklager det.. Legg godviljen til du;)

 "Når katten er borte danser musene på bordet.."

Mannen er i klubb med gutta boyz, så da måtte jeg bare teste sofaene slik de forrige eierene hadde sine.. På klokkeveggen hadde de en kjempestor reol, så det dropper jeg da..

Får se det litt an?

Imorgen er det 4-års bok i kirka og ribbe til middag:))

3 kommentarer:

  1. Bordet med kjempe lekkert:) Stuå ble knall fint. Du er kjempe flink med ommøblering:)

    Klem Davina

    SvarSlett
  2. Så fint bordet ble:) Koselig stue du har!
    Mmm ribbe:) Kos dere!

    SvarSlett
  3. Får nesten julestemning bare noen sier ribbe :)
    Bordet ble virkelig lekkert. Mye bedre at det blir malt og brukt enn at det går i glemmeboken tenker jeg. Stua di er flott altså. Håper dere får en fin søndag :) Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte