fredag 30. november 2012

Litt julekos..

Idag kom julestemningen for fullt hos meg:)

Startet med LØNN *knis*
Etterfulgt av en tur på vårt lokale kjøpesenter hvor jeg kjøpte inn noen gaver, bånd og smisket til meg skoesker på Mani.

Nå har jeg pakket inn litt gaver på min måte sammen med Kurt Nilsen sin juleplate<3

Jeg er veldig rød når det er jul;)

Gråpapir, hyssing, til og fra stempel og noe pynt. Da blir gaven personlig synes jeg:))

Og for å bare gjøre det ennå bedre så vant jeg julefotografering idag- jippi!! Har utsatt det leenge nå, så det passet jo bra:)) Det var en konkurranse på Media linja der Anna går. Så på onsdag skal den stakkars fotografen til pers!!! Få 4 unger til å se normale ut på en gang, ikke bare bare..

Da er det snart på tide å gå på jobb, det er min helg:)

1 kommentar:

  1. Så hyggelig pakker! Det enkle er ofte det beste. Er ikke veldig glad i det blanke julepapiret med MASSE mønster og greier.
    Får jeg noe fint papir til jul så tar jeg vare på det og bruker det neste år også :) Kjempe smart gjenbruk.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte