onsdag 21. november 2012

Tavle er gøy!

Da kan jeg krysse av 1 av 100 maleprosjekt-only 99 to go!! Ok litt overdrevent med 100 da..

Men altså.. Har irritert meg over en vegg på gangen som jeg ikke klarte å fylle.. Begynte med et speil, og prøvd div bilder.. Funket ikkje.. Så satt jeg en dag og fikk en åpenbaring da vettu-hehe..

Wallstickeren Husregler har dere jo sett, takk for kjempepositive tilbakemeldinger:)

Så på andre siden av speilet er det nå:


Noen velvalgte ord og mine lovely happylights!


Ble bra dette?


Ungene ville jo selvsagt OG tegne på tavla når de stod opp.. Milla skrev I love u mum, Elias tegna pappen med pistol..Bør jeg legge noe mer i det mon tro??
Iris skrev A, tegna et flagg og ser du glasset med MELK??

Nå får jeg snart venninne besøk, og så er det på jobb i ettermiddag:)

5 kommentarer:

  1. OMG, så kul gang du har fått deg:) Kjempe stiligt:) Igjen kjempe kreativt:)

    Ønsker deg en riktig fin dag:)

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så stilig det ble !
    Tror jeg må prøve meg på denne tavlemalingen på storesøsterrommet ;)

    SvarSlett
  3. Kjempe kult! Tavlemaling er gøy:) Husreglene ønsker jeg meg også hihi..
    Klem camilla

    SvarSlett
  4. Kjempestilig, og morsomme barnestreker da ;-) Hihi!

    Tavlemaling er en favoritt her hos meg også. Lettvint og dekorativt!

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  5. Så stilig gang du har fått deg. Ble inspirert til å male med tavlemaling jeg nå :) Ha en fin dag med venninnen din.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte