onsdag 28. november 2012

Det blir hvitt til jul!

Da er stua i kaos, malingslukta sterk og jeg full i maling som vanlig..
Mannen pastår jeg maler kun for lukta. Jepp svarte jeg, det er min form for rus-hihi.. Har vært veldig mye male prosjekter i det siste: gyngehest, bord, tavlevegg og nå vinduer.. Jaja, det blir jo bra tilslutt:))
Bare se:
Kun grunning, men allerede bedre:)

En liten vase med lerkegrein. Har ønska meg lerkegrein siden fjor jul, og på mandag fikk jeg ei stor grein fra de koselige damene på Kremmerhuset her på Åkra<3 Har elsket den butikken siden jeg flyttet til Åkra, og det er ikke bare pga de fine tingene:)

Nå skal jeg snart på jobb, og det med litt dårlig samvittighet siden Milla er hjemme fra skolen.. Hun er mye dårlig, og mistenker det er epilepsimedisinene.. Nå har hun tatt ny eeg, og håper den viser at hun kan slutte med de! Tror og håper epilepsien er en rest fra leukemibehandlingen, der hun reagerte på den ene typen kortison.. Men har alliert meg med svigerfar som er nabo:)) Jenta sjøl er ikke bekymret.. Litt hønemor blir en jo..

Avslutter med et bilde av stettefatet mitt, som jeg har fått inspirasjonen til pynting fra andre blogger:))

Blir vel noe julepynt på det snart*smiler*

Ha en fin dag!


3 kommentarer:

  1. Jippi, endelig blir vinduene hvite:)
    Du er kjempe flink:)

    Kan tro jeg gleder meg til å se slutt resultatet:)

    Ønsker deg en fin onsdag:)

    Klem fra meg til deg:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig det blir med kvite vinduskarmer,dette blir flott:)
    Stakkars Milla,håper ho blir bedre og kan bli kvitt det,ikkje kjekkt med desse medisinene og bivirkninger,skjønner godt du er litt hønemor eg...

    Fine kveld til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Du er med godt mot, det beundrer jeg :-) Håper jenta di er på bedringens vei :)

    Så heldig du er som fikk male hvitt allikevel. Tror det kommer til å bli kjempe fint! Gleder meg til å se. Kos deg med lukta. Hehe. (Helt enig, forresten) Og ha en flott kveld.

    Klem fra meg.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte