fredag 23. november 2012

Litt div på en fredag?

Jeg er nok ikke så flink mamma eller blogger nå, for jeg har tatt den lettvinte løsningen i år:


Ferdigkjøpt sjokolade kalender, dog i 3D, kjøpt på Søstrene Grene!!

Men helt sant, ungene ville ha det faktisk, so who am I to argue??

Som vanlig hadde de jo mye fint på Søstrene..

Tok en runde innom Feel og, og tok meg selv i å kikke på ei skål med GULL detaljer!?! Sukk, faller for de fleste trender TILSUTT.. Kjøpte den ikke da..


Denne er jo JULEPYNT, så det teller jo IKKE, eller? Kid<3

Nå er det familiekos frem til kl 22, da har jeg date med drømmevampyren min:

sukk...

Jepp eg er iflg tenåringen min team Edward!!

Hun skal jo bli med selvsagt, må jo ha med meg alibi??

Hun er team Jacob, wonder why??? Hihi


TGIF folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte