tirsdag 13. november 2012

Husregler!

Da var wallstickeren (endelig) oppe!! Mannen syntes det hørtes for mye pirk ut, så det måtte ei god venninne til. Hun hadde med seg minsten sin som leker kjempefint med Iris. Så da hadde vi jo selvsagt også en koselig lunsj<3 Godt det ikke bare er meg som er hjemme innimellom!

Over til wallstickeren, ja det var jo absolutt pirk! Først var det vanskelig å få av papiret BAK, og så er det jo å få av transfer papiret.. Men selvsagt klarte vi det!



Bestilte den her, og tok vel ca 3 uker å få den.

Reglene er fine synes jeg, noe vi alle kan følge;)

 Elias likte best den nederste-hihi...

Ellers så har jeg virkelig tatt for meg stua nå, resultat kommer;)

 Har lurt litt på hvorfor jeg er så "rastløs" for tiden, men har kommet frem til at nå har jeg bodd meg inn nå.Dvs at nå vil jeg ha ting på "plass" og få pusset opp. Kjøpte grunning til vinduene og det gamle bordet idag, så skal ikke kjede meg nei..

Ha en fin dag!


6 kommentarer:

  1. SÅ kuult!!!! Eg og ønske meg den :-))))
    Eg ska straks på jobb ein tur ;)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Det ble kjempe fint:) Så flinke Dere er, alltid kjekt å ha besøk av ei som kan hjelpe og att på til kose seg ilag med litt lunsj:) Jeg ønsker meg også husregler, men har sett for meg en skilt nedover:) KOmmer nok etterhvert kjenner jeg meg selv riktig;)

    Ønsker deg en riktig fin tirsdag:)

    Klem Davina

    SvarSlett
  3. Så nydelig det blei,eg elsker walkstickers og har to slike husreglene her heime,jammen var eg svett til tider når det skulle henges opp,men det er jo så fint:)
    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Såååå stilig!!!!! Den er herved på ønskelista :-)))))

    SvarSlett
  5. Elsker den!!! Jeg har satt den på ønskelista. Fantastisk flott!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte