mandag 26. november 2012

Furu

Gjentatte ganger har jeg ytret min misnøye for vinduene i stua vår.. Har bodd her over 1 år nå, og jada irritert meg ca daglig!! Når vi flyttet inn var det i tillegg trevegg og furugardinbrett!! Det ble tatt relativt kjapt da..

Jeg hater furu,eller fargen ihvertfall.. Mannen min hater hvitt.. Ting har blitt sagt som at det blir som å leve i solarium eller å bli snøblind.. Joda han vet å si ting på litt morsom måte, samtidig som han mener det.. Men allikevel er jeg overbevist om at det er verre for MEG! Han kan jo trekke seg ned til hula si hvis det blir for gale??

Vel nå er jeg igang med prosjekt vinduer!
Nå har jeg pusset vinduene og vasket dem med rødsprit. Skal tape, og satser på å male ikveld etter jobb.. Må ihvertfall være ferdig til søndag, da skal jo julestjerna tross alt opp:))

Har selvsagt tatt før bilder, og der ser dere jo tydelig andre ting jeg irriterer meg over-gulv og tak.. Men en ting om gangen tror jeg..


Jada trampolinen står fortsatt..

For 15 år siden fikk jeg meg furuskjenk og furureol, og var såååå kry.. Så ble det beisa brunt... Nå er det borte.. Blir vel snart in igjen da... Sukk, hardt å være interiør intrs..

Ha en fin dag og start på uka!




4 kommentarer:

  1. LYKKE til med maleprosjektet! Kommer til å bli kjempefint!!!

    SvarSlett
  2. Merkelig hvordan disse mennene ikke liker hvitt....Men, jeg liker hvitt veldig godt og jeg gleder meg til å se resultatet hjemme hos deg. Jeg brukte flere år for å få male vinduene hvite, men han ble veldig glad når han så egentlig hvor fint det ble:)

    Klem fra meg til Deg:)

    SvarSlett
  3. Skjønner deg veldig godt,rart at for mange år siden så skulle alt være i furu og det var farger på vegger og gardiner,håper du får malt litt meir kvitt,gleder meg til å sjå resultatet:)
    Lykke til med malearbeidet!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Blir nok flott med lyse vinduskarmer.

    Der vi bodde tidligere hadde stuen vår ganske lik form som deres, høyt uder taket og store vindusflater, og mye furu... Vi malte alt utenom gulvet hvitt og det ble veldig bra synes vi ;-) Du får ta en ting om gangen og godsnakke med mannen, hihi!

    Ha en fin dag viere!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte