lørdag 10. november 2012

Noen småting..


Lørdagskveld og hatt arbeidshelg, så jeg sitter godt plantet i sofaen med min følgesvenn Pepsi Max! Jeg og Maxen prøver nå å kun henge sammen i helgene, er litt for mye med hverandre i grunn.. Det samme gjelder den søte fristelsen Sjokolade..

På torsdag så hadde jeg jo meg en liten Haugesundstur. Det tar ca en halvtime å kjøre, så det er ikke så ofte det skjer..
Først å kjøpte noen fornuftige ting på Søstrene Grene, som f.eks treskjeer til tekoppen. Har jo forstått at DET er et must?? Jadda hiver meg på noen trender jeg og:)

På Bruno's gikk jeg mest for å drømme meg bort *sukk*, og så elsker jeg Tine K sitt luktelys Fig.

(jada jeg ser  jeg var litt uheldig med skinn på fam bilde. Er ikke så nøye med bruda vel??)

Fant og et flott hjerte jeg "måtte" ha uten å vite hvor jeg skulle ha det..


Men så fant jeg jo en fin plass..

Har enda en tom vegg på gangen , som venter på å bli dekorert med wallstickeren som kom i posten her en dag.. Må være to om det, så det innebærer dessverre å måtte spør om hjelp. Er litt som Iris i grunn, og vil gjøre ting selv;)



Siste butikk på runden var Hus i Nord, der var det og veldig mye fint:))


Denne blomsterpotten var jo så fiin, og ville så gjerne bli med hjem.. De hadde den i gull og, men jeg er visst ikke kommet helt der ennå..

Siden jeg ikke gidder sette på Netflix når jeg VET jeg kommer til å sovne midt i filmen likevel, funderer jeg litt på muligheten for å flytte på tv'en.. Har seg slik at der den står så liker jeg ikke å sitte. Er så kloss oppi på en måte.. Blir til at jeg sitter i andre enden av stua og ser, og må vel innse at jeg ikke er like langsynt lenger.. Da det ikke er en enmanns/Charlottejobb, så må den vurderes nøye før herr "blirgalavCharlottesineprosjekter" blir koblet inn.. 

Og sånn er altså min lørdagskveld, ikke så spennende kanskje..

Imorgen er det farsdag og pinnekjøtt-jippi!!

Minner om min giveaway, HER:))

2 kommentarer:

  1. Gurimalla så fint det er på gangen din:)

    ALT du gjør er bare MAGISK, er det rart jeg alltid spør deg om råd før jeg gjør noe:)

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så mange fine ting, og så koselig du har det :) Gleder meg til å se veggordet når det er kommet opp. Jeg er utrolig glad i veggord selv og har noen som venter på å komme opp. Må bare finne en vegg først :)

    Håper helgen har vært fin.
    Klem.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte