torsdag 22. november 2012

Fått opp bildehylla.

Dette ble tomt ikke sant?


Once upon a time var deet et speil over "kosekroken", så stod det plutselig en bokhylle foran og så ble det tom vegg!!

Hadde en plan og et ønske..


Jeg blir like imponert hver gang hvor dårlig jeg er med drill,amazing!! Det ble til at jeg måtte ty til muskelkraft og skrujern.. Igjen!

Ikke helt enig med meg selv om det er for høyt, men lar det være litt så ser jeg.. Trenger ikke å lage mer hull en nødvendig liksom..


Tenker det skal bli kjekt å variere hylla etter humør og årstid:) 
 Tok meg en tur i hagen for å finne noe vissent å ha i vasen, sørgelig syn.. Var ikke noe problem å finne noe som var vissent for å si det sånn!!

Nå er det litt avslapping før jeg skal på jobb.

6 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Har selv en slik hylle liggende ( ble kjøpt for 2 år siden!!) endelig har jeg funnet ut hvor jeg skal ha den...tror jeg ;-P Jeg synes forresten ikke (ut ifra bildene) at du har hengt den for høyt :-)

    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Fint det blei ;-)))
    Ha ein fine dag ;-)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Det ble kjempe koselig:)
    Enig med deg der, vent litt før du begynner å "drille" nye hull i veggen;) Syns det ble kjempe lekkert:)

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Fin hylle med veldig fine bilder! Lurer på hvor du har fått tak i bildet med tett skrift på? Skulle gjerne hatt det i hus;)

    SvarSlett
  5. Blei snasent det da, du mangler bare et par mumier ha på den hylla di, hihi :)
    Alltid kjekt med hyller der man kan forandre det man har oppå hylla. Pleier ikke være mangelvare det man dekorere med...heller overflod velge mellom.

    Ha en toppers dag :))

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte