torsdag 15. november 2012

Førsteinnntrykk..

Alle vet jo at førsteinttrykk er viktig.. Det gjelder jo selvsagt også i hus og him.. Har lest mange artikkler om hvor viktig det er med  ryddig gang osv, det gjenspeiler ofte resten av huset..

Da får vel jeg stryk da..



Her ser du mitt møte med gangen når alle ungene var kommet hjem m/venner.. Ikke uvanlig syn heller..

Stolt? Nei, men det er jo jammen meg som å måke snø i snøstorm!!! 6 personer i familien, 4 av dem av det sterke kjønn.. Det vil si masse sko gitt.. Huset er heller ikke utstyrt med verken HALL eller vaskerom som biinngang.. Har jo plass i kjelleren, men hvem gidder å gå opp og ned der liksom??

Fant frem snøskuffa atter engang, og kasta sko ned kjellertrappa(gidder fortsatt ikke GÅ), og sånn som dette må være akseptabelt in the house of Mosbrons:



Idag har jeg vært på venninne besøk, og hun har jammen meg fint hus. Det er nytt og de har begge god smak, så da må det jo bli bra:) Håper hun hiver seg på bloggtrenden snart-hint hint;-)

Tok en tur innom Living og Biltema når jeg var i "nabolaget". Fant meg ikke noe på Living som ropte på meg(!), men på Biltema ble tavlemaling med.. Jepp skal male tavle på gangen. Elias synes det er en kjempeidè!!!! 

Ellers kan jeg skryte av at første strøk på gamle bordet er tatt!! Vinduene? eh nei... 

Har så mange tanker, idèer og ønsker i hodet mitt nå, at jeg føler jeg skal sprenge til tider.. 

Middagen er snart klar, så da får jeg vel dekke bordet da.. 

Ha en fin dag:)

2 kommentarer:

  1. Sporty gjort å vise bilde av hvordan de fleste hus faktisk ser ut ;-)

    Her er det ryddig og rotete om hverandre. Rydder når mini har lagt seg, og strax vi starter leken er det bomba igjen! :-) Du er ikke alene.

    Ellers ser jeg en veldig fin entré :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Det er så kult at du har tatt bilder av hvordan virkeligheten er:) ihvertfall min virkelighet:) ikke alltid like lett å ta bilder når det bor 7 til 8 mann her i huset;) tusen takk for klemmen<3 trengte den :) klem davina

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte