torsdag 29. november 2012

Det går på fram..

Har en liten matpause i maleprosjektet, viktig det og?
Ligger en dag etter "skjema" pga da jeg skulle sette igang igår kveld fikk jeg en liten suprise gitt.. Maling var svart den.. Tok for gitt at vindumaling var hvitt, så sjekket ikke det på forhånd liksom.. My bad.. Det var maling fra forrige eier, ikke feilblanding;)

Så idag kjøpte jeg HVIT maling! Et vindu igjen, for idag.. Liker ikke å male i seg selv, men elsker resultatet.

Siden stua er rotete nå, så måtte jeg bare pynte "noe".
Fant en trestamme ute, og sammen med mine glade lys:

Bilde: man tager en #trestamme og #Happylights

Synes det ble kult jeg:) Muligens jeg maler stammen, svart f.eks? Hihi..

Skal kose meg en kopp te og blogger, så lover jeg å male det siste vinduet..

Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. ja maling kan være litt tungt..iallefall til en er igang;) å det er absolutt kjekkest når en er ferdig!:)
    kul trestamme! liker den som den er jeg;) naturlig å fin:)
    kos deg videre med pause og maling!
    june:)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint med helt naturlig trestamme og de lyse var knall fine! :)

    Fine torsdag til og lykke til med maleprosjektet! :)

    SvarSlett
  3. Skjønner hva du mener, jeg er ikke noe flink på maling men pause må mann ha:-) liker godt trestammen sånn den er, naturlig

    SvarSlett
  4. Jeg hater virkelig å male, men er veldig flink til å begynne på prosjekter for så å la mannen fullføre...hehe. Men resultatene blir jo så flotte.

    Idag har jeg plantet en bjørkestamme i stua. Fant en gammel potteskjuler i passe størrelse som vi fylte betong i og så satte vi stammen i. For at den skal holde seg i krukka til betongen er stivnet har vi bundet den i en krok i taket. Stakkars minstemann tror det er juletreet vi skal ha i år. Men jeg har noen glade lys som skal henge i den. Gleder meg til å se hvordan det blir. Håper du har en fin kveld. Klem.

    SvarSlett
  5. Takk for koselig kommentar på bloggen min : )
    Tenke du blir fornøyd når du er ferdige å mala karmane kvite!
    Alt blir bare SÅ mye lysare.... Me hadde gammelrosa karmar i huset - nydeligt.... Kan sei at eg aldri har angra på at eg malte de kvite, sjøl om det va mye jobb å mala.

    Klem fra Rita

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte