søndag 2. desember 2012

Ferdig!

1 søndag i advent<3

Som de fleste vet så har jeg holdt på å male vinduer, nå er jeg heldigvis ferdig!! Har vært sliten da jeg har malt sent på kveldene, men alt har en ende heldigvis:)

Etter jobb igår begynte jeg så smått å pynte til jul, men noen sofapauser innimellom da jeg egentlig var stuptrøtt.

Skal ha juleklubb på tirsdag, så det må jo se jul ut da tross alt!

Men idag vil jeg bare vise frem vinduene, som ble tatt i pyton lys!! Men håper det synes allikevel. Jeg er kjempefornøyd! Spurte mannen hva han syntes? Min tolking er at han ikkje synes det er stygt, men kjedelig;)
Glad i han likevel<3

Så er det jo hvitt og fint ute og<3


Kan jo nesten ikke se den, men det henger faktisk en stjerne med lys i høyre vindu-hihi..


De små vinduene skal få nye HVITE liftgardiner! Har kjøpt dem, bare ikke hengt de opp ennå.

Idag fikk ungene noe spennende(eller?) i julesokken. De fikk egentlig bare sjokoladekalender, men igår bestemte vi oss for at de skal få en ting i julesokken på søndagene. Idag fikk de kinobilletter til Reisen til julestjernen. Jentene kjempeglad, gutten not so much.. "Det handle jo bare om ei jenta som leite... Ville sett ein spennande film eg! Nåken andre kan få billetten?" Mammen litt småforrnærmet over mangel på ekstase og takknemmelighet! "Du ska på den filmen, og kanskje suns du at at det e den kjekkaste filmen du har sett! Det vett du ikkje før du har SETT den!"
Han er jo en ganske lydig gutt, så han blir vel med for mammen sin skyld-haha.

Nå får jeg lage ferdig Oreo kaka som jeg lager til Besteforeldre treffet som skolen arrangerer. Hvert år inviteres besteforeldren til Kulturhuset der hver klasse opptrer med noe-kjempekoselig:) Nytt i år er at foreldrene får se det på kvelden-jippi! Får ikke kake og kaffi da..

Ha en fin adventsøndag<3

3 kommentarer:

  1. Heldige du e,som er ferdig me malingen:) (av karmene iallfall). Du har gjort ein god jobb,syns det blei fint eg:)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar hos meg..

    Hyggelig og pen pynt du har brukt i vinduene dine! Har fått mer og mer sansen for hvitt, sølv og lilla, ikke såå mye glitter, rødt og voldsomt.

    Håper kino opplevelsen blir fin på tross av :)

    Elin

    SvarSlett
  3. Såflink du er som maler vinduskarmene. Litt av en jobb og mye flikking. En tålmodighetsprøve. Tipper du er glad når det er gjort! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte