torsdag 13. desember 2012

Lucia feiring og någe attåt..

Svart senker natten seg
I stall og stue
Solen har gått sin vei,
Skyggene truer
Inn i vårt mørke hus
Stiger med tente lys,
Santa Lucia, Santa Lucia



Enkelte mammer finner ut kl 22.15 12.12.12 at det er Lucia dagen neste MORGEN. Jeg er enkelte.. For en mamma som er vant til å komme dinglende i barnehagen kl 9.35 (kan jo ikke nå 9.30..) blir det et sjokk å skulle nå kl 7.45!!
Og for enkelte mammer som har barn som er B-mennesker er det jo bare flott!!

Men fikk det til gitt!! 

Alltid nydelig med luciatog, Iris spurte meg etterpå" Grein du mamma?" Pittelitt blank i øynene kanskje?? *kremt*

Se den fine julekrybba barnhagen vår har da:


Igår skulle jeg hente goodiebagen min fra bloggtreffet på Brun'o, ble meget fornøyd :)

Tine K <3


Nei har du sett?? Svart pose jammen??

Vi har så mange flotte interiørbutikker på Haugalandet, og jeg har ikke kommet meg på alle engang!!

På tirsdag hadde Iris og jeg en tur innom Fru Dagmar og me, for en kopp kaffi og någe attåt:


Sånn "måtte bare" David stjerne:) Ikke mye mannen ser eller kommenterer, men den så han med en gang:) Ikke alltid jeg vil han skal se ting jeg kjøper, men noe blir nok litt mer synlig-hihi..


Nissen jeg kjøpte på Inspirasjon i Asker ville så gjerne ha et tre utenfor huset sitt, så da velgte Iris dette ;)

Muligens jeg skal legge lommeboken hjemme fremover, nå har det blitt myyye.. Altså IKKE bare pynt (i tilfelle mannen skulle lese dette!!), men jul er jo et pengesluk!! Du skal ha gaver, klær, juletre, pynt, bake og faktisk mat.. 

Nå er det snart jobb, og må levere en syk Milla til svigerfar.. Så han skal være "syke vakt" og lage middag til  alle barna sine idag. Flinke svigerfar <3


1 kommentar:

  1. Så fine hu va ;-) Me og va tidlige på lucia feiring i dag..koseligt ;-)) Kjekt med goodiebag...*smil* ;-)
    Fine dag te deg ;-)))
    Klemklem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte