lørdag 22. desember 2012

Mangler julestemningen..

Huset er pyntet, gavene kjøpt inn, gølvet vaska, kaker bakt og spist opp.. Ja alt er egentlig gjordt etter oppskriften, så hvor er julstemningen da?? Er det så enkelt som å skylde på at snøen gikk bort? Neppe..

Har jula allerede vart for lenge på en måte, så jeg er litt ferdig? Var jeg for kjapp med pyntingen og testing av julematen?? Sitter å tenker at NESTE år skal KUN adventstjerne,adventskalender og adventsstaken opp i begynnelsen av desember.. Akkurat nå virker det kjempelurt, neste år er det sikkert glemt som vanlig;)

Men på mandag, selveste julekvelden får vi det nok kjempekoselig. Savnet etter svigermor vil nok merkes ekstra godt, men jeg synes og det er godt å tenke på henne som var så flink å ta vare på familien hver jul og resten av året<3

Et lite hjertesukk fra meg bittelille julaften..

Avslutter med Iris sin nytolking av en kjent julesang:

"når nettene blir lange og fylla setter inn.."

Håper inderlig det er hun som har hørt feil- hihi..


2 kommentarer:

  1. Eg skjønne kva du meiner,leiter liksom etter julestemningen eg og,men håper den kommer sigende inn,lurer på om ungene kjenner julestemningen?
    Synest ofte når ein pynter seg og skal spise god mat at ein føler stemninga:)

    Ønsker deg ein fin pittelille julaften kveld:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Du får ta deg en tur til Kristiansand - her er det haugevis av snø og det ser ikke ut til å stoppe med det første :-) Håper julestemningen melder seg i løpet av morradagen.

    God jul og godt nyttår til deg og dine! Klem fra Monica.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte