torsdag 20. desember 2012

Ho ho ho..

Julestemning?
Var full av den i begynnelsen av desember, men som snøen så forsvant den litt..

Men huset er pyntet, gavene i boks og kidså gleder seg, så det blir nok jul i år og tenker jeg..

Sjukehuset i går ga i grunn ingen svar på vondten til Milla da ingenting slo ut.. Og idag var hun skikkelig dårlig.. Kviknet til på ettermiddagen heldigvis<3 Nye prøver over nyttår, så får vi se.


Bilde: #lunsj på #sjukehuset #ferdig med å #faste #flinke #jenta http://instagr.am/p/TabemYhoSK/
Lunsj i kantinen etter ul og blodprøver.


Idag har jeg vasket golvene og tatt en juleommøblering-hihi. Ikke noe jeg ikke har prøvd før da, sirkulerer rundt de sofaene;)

Skal jobbe i morgen, og så er det juleferie:)

Nå som lyset er pyton å ta bilder i, tyr jeg gjerne til Instagram. Hvis du har lyst å følge meg så er jeg fru mosbron der og.

Bilde: #rød #jul i vårt #røde #hus http://instagr.am/p/Tdy_FGhoY5/

En dæsj rødt her fra meg..

Litt blanding her mht julepynt. Mest tradisjonelt, men litt nytt og.. Min stil generelt kanskje?

Ha en fin kveld folkens, min skal være rooooolig...

Klem fra Charlotte

1 kommentar:

  1. Søtaste jentå da!!
    Ikke kjekt når ungene ikkje er bra, mi jente har styrt kjempe masse med magen og tok den gang (2 år siden) massse prøver men fant ikkje noe.
    Så gikk vi til en matintolerant kinesolog( hi hi hi..måtte jo prøve) og yes- der var svaret.
    Mange typer allergier.
    I dag har hu ikkje hatt en dag med vondt i magen.
    Ville bare fortelle det.
    Kos du har pyntet , kjempe jul hos dere nå.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte