søndag 23. desember 2012

Dagen før dagen..

Tipper den tittelen er på mange blogginnlegg idag-hihi..

Til å være ferdig med alt har jeg jammen hatt en travel dag! Har kjørt rundt å levert julekort (ja sånn vanlig uten mine vakre barn) til fam her på Åkra. Igjen beklager til alle våre venner rundt omkring, lover å komme sterkt tilbake i 2013 <3

Har hentet ranselen til Milla som har vært til rep hos skomaker(så kjekt at det faktisk er skomaker her!!), fullstendig kaos på kjøpesenteret, så det forlot jeg kjapt!

Julehandelen var satt til idag, så minisnuppa og jeg tok oss av den *pust*. Kjørte på Meny for de har jo det meste og så tenkte jeg å få si god jul mine gamle kolleger <3 Tok litt tid..

Og wiiii jeg fikk gavekort fra Meny her en dagen til å bruke på den flotte interiørbutikken Bo Consept (tidligere Spareland). Vel DET brant jo nærmest hull i lomma..

Har ønsket meg en trestubbe en liten stund nå, dette ble erstatningen:

Bilde: #gavekort  ble til #pelskrakk #pustibakken med #latte  i #falby krus #dagenførdagen

Fin ikke sant? Og med deilig pels <3 Det flotte vinterkruset fra Falby passet jo så godt sammen og ;)

Nå kjenner jeg roen senker seg mens vinden herjer ute..

Julegavene er kjørt til svogeren min, så imorgen blir det bare kos frem til juleselskapet. Gleder meg veldig til å se reaksjonen på ungene imorgen tidlig når det står 3 nye SYKLER i stua;) Blir litt store å pakke inn og ta med liksom ;)

Ha en fiin lille julaften, håper hovmesteren er på tv <3

3 kommentarer:

  1. Måtte bare innom for å ønske deg og dine ei flotte Jul, håper dere får ein flott feiring :)
    Juleklem fra Trine

    SvarSlett
  2. Innom for å ønske deg ei riktig god jul,håper julestemningen kommer sigende ikveld,,gleder meg til litt tv titting ikveld;)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en superfin jul:)
    Håper dere får noen fine juledager!
    Kul krakk!
    Hovmesteren står på programmet her i kveld, han hører til hihi:)
    Klem Camilla

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte