onsdag 31. oktober 2012

Halloween + drittvær=sant

Mye vits å kjøpe kostymer og kle ut unger når en må dekke kostymene til med jakker.. Men men, de kom nå hjem med bøtter fulle med knask og fornøyde glis:))

Og hvor mange kom på vår dør? Null i år også gitt.. Akkurat som vi bor inni skauen for oss selv-haha..

Vært på jobb idag og snopa med meg noen fornuftige ting(!):

For å beskytte spisebordet


har jeg nå plastikkduk ala grandmastyle!! Vi har de i hvitt og, men det blir for finsligt for meg...

Sikkert tegn på at det snart er jul:


Pelspleddene kommer på tilbud, 199,-. Har to fra før, et utvist til bula til mannen. Det "hvite" sloss vi om, fam Pledd!! Nå har vi i fargen Sand:)

Er blitt syk idag, så da passer det jo utmerket å kose seg under et pledd og synes veeeeeeeldig synd på seg selv. Hypokonder jeg? Ja..

Og den fine kubelysestaken min har fått leieboer:


Hjortelys fra Kid som overhode ikke skal tennes på nei!!

Kanskje jeg skulle laget meg en kopp kakao med marshmellovs? Er jo syk tross alt?
Og derfor blir jeg liksom aldri tynn... 
Eller en annen variant: Jeg er ikke tykk, bare lett å få øye på!!

Jepp jepp


2 kommentarer:

  1. For et herlig pledd! Mye fint på kid, kjekt å få tips:)
    God bedring til deg:)

    SvarSlett
  2. Jeg elsker de pleddene. Kjøpte to i fjor. Lurer på om de kostet 199 kroner da og. Tror jeg må få tak i et par til :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte