søndag 28. oktober 2012

Mat og vinklubb at the Mosbrons

Igår hadde vi mat og vinkklubb sammen med 8 gode venner:))

Vi er  ikke som sagt de "flinkeste" vertene, men igår gjorde vi det bra faktisk:)) Høstet mye skryt for både borddekking, mat og vin:)) Jeg må faktisk si meg enig;)

Begynner med borddekkingen. Da vår spisebordplassering er litt trang, og  vi skulle sette opp to bord, foreslo mannen(!) at vi skulle lage et kvadratisk bord midt i stua. Damn, kjempegod idè som JEG burde hatt!!

Veldig sosialt når alle ser hverandre

Min kuvert


Prøvde meg på et høstbord, med hjort som tema
Da det ble en "ledig" krok plutselig, måtte jeg jo ordne den;)


Menyen:


Forrett
Krabbeklør i chilisaus

Veldig godt og sterkt

Hovedrett

Lammestek med ratatouille og brød( steinovnsbrød og foccacia)


Kjempegodt
Dessert
Sjokoladeostekake med baileys

Ser ut som leverpostei da-haha. Elsker den kaka!

Vinen vi vinmonoplet valgte passet veldig godt til, fornøyd med den:) Dessertvinen var jo nærmest rødbrus-hihi!!

Kjempekoselig kveld<3

Nå står siste rest i oppvaskemaskinen, golvet vasket jeg i NATT(!), mannen sover og jeg får hente guttungen..

Nå skal søndagen skal være rooooolig..





3 kommentarer:

  1. Mmmm, den maten så fatastisk goe ut :-)
    Nyt søndagen ;
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Så stilig bordoppdekning:) Maten så bare kjempe snadder ut, kjente at jeg ble sulten nå;)

    Ønsker deg en riktig fin men rolig søndag:)

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hjelpes for en meny :) Tenker gjestene var storfornøyde :)
    Tusen takk for masse koselige kommentarer inne hos meg!! Jeg skal prøve å få kommentert litt tilbake. Altfor dårlig på det!!
    ønsker deg en fin uke :)
    Vivian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte