tirsdag 2. oktober 2012

Bursdags klargjøring:)

Idag har dagen vært ganske så effektiv!!

Den startet med husvask, og sånn ble den gjordt:


Jepp, jeg hadde vaskehjelp!!

Jeg ble tvunget til å gå på shopping, og bakeri for å få tiden til å gå *sukk*

Men når jeg eeeendelig slapp inn satte jeg igang med prosjekt 4 års dag;)

*Barbiekake
*Muffins
*Gelè
*Godteposer

Jeg er ikke så flink å pynte kaker, men lager gode kaker!

Men angående godteposene så hadde jeg en plan!

Gjestene er små, og de trenger ikke så mye godteri. Jeg tenkte på de vi hadde da VI var små, de spisse hvite posene. Fikk vi 4 snopeting oppi, var det kjempestas:)) Men i butikkene har de bare store poser, så da fikk jeg lage selv:)






Koselig prosjekt, som Anna hjalp meg med:))

Nå venter jeg på at snuppa skal sovne så jeg kan dekke bordet og blåse opp ballonger;)

Er gått på jobb når resten av huset står opp, kjenner det er litt sårt.. 

Men det blir kjekt med barnebursdag imorgen<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte