søndag 30. september 2012

Trenger farge hjelp!

Stua er delt opp i tre deler:

*spisebord
*Tv stue
*Sofa del

Fargene på tremøblene er hvit, svart, brun og hvitbeiset eik(!!!).. Kunne godt hatt alt hvitt, men skjer nok ikke..

Så til dillemmaet mitt da:

Kunne virkelig ønsket å malt spisebordet hvitt, men mannen nekter..
Bordet ved tv er hvitt, så jeg tenker at jeg da kan male eikebordet hvitt?? Det er nemlig MITT bord!!


Fint når hortensian falmer<3

Med klaffer i etter selskapet, sa derfor to typer stoler..

Noen innspill??

Ellers en lat søndag..

3 kommentarer:

  1. Grått er nesten stiligere enn hvitt...synes jeg da. Går han med på å male det grått hvis du sier at det er for å ta hensyn til han?? Hihi, man må jo være litt lur! (Er jo ikke sikkert du liker grått selv da.)

    SvarSlett
  2. Hei:) Jeg liker grått ja, har det på sofa, stoler, gardiner og puter.. Så trenger litt hvitt!

    Han derrane jeg er gift med fordrar ikke hvitt, så får litt motstand kan du si..

    Men takk for forslag, veldig kjekt:))

    SvarSlett
  3. Jeg hadde også valgt grått.Mal når mannen ikke er hjemme,bedre med tilgivelse enn tillatelse hi hi!!

    Har ikke så mye energi jeg heller...Kanskje det kun blir gryte underlag her også hi hi!!

    Venter på at lysten skal komme,har kjøpt 15 stk nye poser med ull kuler i dag:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte