lørdag 29. september 2012

Roer ned etter fam selskap

Nå koser jeg med rester fra selskapet, men "bare" sjokoladekaka altså..

I fare for å skryte av meg selv, så hadde jeg gode kaker;)
*Sjokoladekake
*Eplekake
*Marsipankake
*Ostekake
*Lefser

Men idag er jeg jammen en mislykka blogger.. Ikke bilder av kakene, ikke bilder av dekka bord eller strigla unger... Fikk ikke tid..

Kakene, bordene og kidsa var veldig fine altså:)
Jeg stresset meg skikkelig opp, ungene samarbeidet ikke, heller ikke den på 39 år..(ikke som JEG ville ihvertfall..)

Men når jeg hadde fått oversikten og servert alle, så var det veldig koselig:))

Prinsessen fornøyd, fikk både leker og klær:)

Høstgarderoben i boks!

Kom plutselig på Instagram, haha;)

Et kakebilde hadde jeg jo:



Har altså aldri laget marsipankake før, men ble nå noenlunde fin?? God ihvertfall..

Men skal skjerpe meg til onsdag,for da er det barneselskap!!

Imorgen skal Iris på en liten ferie til tante Siv. Hun er MIN tante egentlig, men Iris sin fadder, så da blir det tante<3 Av tante Siv fikk hun sånn rød koffert som vi og hadde når vi var små *mimre*. Ved leggetid ble vi enig om at hun skulle ta den med, og pakke noen ting.

Da kommer det så nydelig fra snuppa: "mamma vett du ka, eg tar med doktortingene mine, så kan eg hjelpa tante Siv å bli friske! Hu vil jo ver frisk for jentå si!!" Da smelta jo jeg<3

Har søndagsfeeling, but hey det er jo en dag til av helga-juhuu..

Sovner vel på sofaen snart, men skal nyte kvelden inntil da;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte