tirsdag 25. september 2012

Speilet kom opp:)

Løsningen på speilet ble rett og slett tv-kroken:))



Og vips så ser jeg hvor "gul" veggen ser ut gitt... En liten innrømmelse: når jeg fjernet et sånt fiiint furu gardinbrett i andre enden, så malte jeg kun halvparten av stua *kremt* Nå kjenner jeg på at det går jo ikke egentlig.. Den to do lista blir litt lang etterhvert gitt...

Jeg vant forresten 1 tapetrull hos Flugger idag gjennom Rom 123, kanskje jeg skulle laget en fondvegg?? Er det hot og not? Vet bare ikke helt hvilken vegg jeg skulle tatt?? Hmmmm...

Nå er det Sinnasnekkkeren på tv, et koselig prosjekt denne gang synes jeg:))

Forresten så digger jeg den katten som reklamerer for Finn.no!!!

Ha en fin tv kveld, jeg er på TvN pga drittlei sykehus serier..

1 kommentar:

  1. Heisann:)
    Så bra du tok deg en tur inn på bloggen min,så fant jeg kommentaren din og dermed kunne besøke deg:)
    Så koslig tv-krok du har,- venter på grå hjørnesofa selv,det er så nøytralt og greit at:)
    Skjlnner godt du har lyst på lage fond-vegg,herlighet så mange fine tapter som finnes,og når det er bare en vegg så går det jo greit å skifte av og til også!!
    Er så enig med deg i at denne ukas Sinnasnekker var koslig,synes han var så skjønn han mannen som virket så usikker og nervøs,men blomstret opp og viste seg som den gode romantikeren.Herlig :) Her blir alt av interiørprogram slukt rått!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte