fredag 28. september 2012

Baking til lille prinsesse

På onsdag fyller lille prinsesse 4 år og det er STOORT!

Imorgen blir det familieselskap, og vi blir som alltid mange:)) Ja i mitt hode er ca 25 stk mange;)

Mormor elsker ostekaken jeg lager, så den er klar!

Og ikveld har vi laget sjokoladekaka,  obligatorisk, og den er så saftig og god! Glutenfri også, men ikke akkurat sunn-hihi..

Hadde en liten fotosession når kaka skulle pyntes:


Nam sier Iris:)

Sånn ser ei kake ut når 3 unger får pynte*elsker*

Travel dag idag ja. Er blitt sykemeldt over helga og henvist til MR med foten. Ble litt skummelt når legen sa MR, men det var bare for sikkerhetsskyld sa han.. Så jeg halter nå rundt, og har virkelig tatt for meg barnerommene på loftet!!
 OMG så den 9 åringen kan rote?! Hun tegner veeeldig mye, så det flyter som regel ark i dette huset..
 Har og laget pallesofa/seng til henne, så der overnatter Iris akkurat nå:)
 Var egentlig feil tidspunkt å ta stor ryddingen, men godt nå som det er gjordt. Camilla har ryddet (og kanskje lekt litt?) i timesvis idag:)

Og så premien min idag:

Har fått vaskehjelp!! 
*LYKKE*

Skal komme hver 14 dag, og kjenner det skal bli godt:) Et annet pluss er jo at da MÅ huset ryddes og;)

Nå skal jeg se ferdig krimmen, og slappe av:)

Fortsatt 2 kaker igjen å bake (imorgen)..




1 kommentar:

  1. Heihei:)
    Det er virkelig stort å bli 4 år og den kaka såg bare knallgode ut,er jo så godt med nonstopp på,nam:)eg har heldigvis meir kake igjen fra igår så eg kan kosa meg:)
    Masse lykke til med selskap:)
    Ei flott helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte