søndag 9. september 2012

Soverommet til en Bieber fan!

Som tidligere nevnt, så har jeg ikke gjordt så mye med barnerommene.. Er vel en sånn mamma som blir oppgitt av rot, og prøver å fortrenge ting-haha.. Jeg tenker ofte på hva som kunne blitt fint da, men hjelper litt lite kanskje??

Uansett så skulle jeg få koselig besøk fra Stavanger i helga, og siden alle rom i huset er booket, tenkte jeg å "leie" ut 16 åringen sitt..

Ble faktisk så fryktelig fascinert av Bieberfaktoren der nede, at det måtte jo bli et eget innlegg;)
Anna er en true belieber, og har nå nedtelling til APRIL!!!!! Da kommer drømmegutten til Oslo*massehysteri*

Veggene er egentlig hvite paneler, men er så og si dekket av plakater!!!
Fargen på gardiner o.l er selvsagt LILLA, som tydeligvis er HANS fav farge(?)


Alter?


Antall plakater? 101!!!!!!!!

Noen andre som kjenner seg igjen fra SIN ungdomstid?*knis*

Et lite gullkorn fra Iris når hun så at søsteren hadde skrevet JB på skoene sine: "mamma, e du skikkelig skuffa øve Anna nå??" Ei som fikk gjennomgå når hun dekorerte sofaen ja-hihi;)




1 kommentar:

  1. Hei høpp!

    Takk for koselig hilsen inne hos meg:)

    Ja kjenner meg igjen her:)Så ikke veggen på rommet mitt for plakater:)

    Skrev på sko,armer og ikke minst pulten på skolen hi hi!

    Her står maling på agendaen holder på et nytt prosjekt:)

    Nyt ny uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte