lørdag 1. september 2012

Lørdagshilsen..

Det er helg og ja frihelg for min del:))
Igår hadde Iris og jeg en koselig jentedag på Oasen storsenter<3 Unnskyldningen var bursdagsgaver.. Og vi kjøpte det og altså.. Faktisk så kunne jeg tenkt meg den ene selv*kremt* Så fant jeg ut at Kid har en Giveaway på bloggen til Anette Willemine så hvis jeg er heldig så kan jeg vinne det!! Sier ikke hvilket av produktene selvsagt;)

Og idag har det vært rooooligt.. Vi har endelig blitt som "normale" barnefamilier med at ungene har fått venner å være med utenom skolen og*lykke*
 Iris heldigen fikk være med tanten og onkelen og mitt lille tantegull på sirkus<3
Så idag har mannen og jeg spist middag alene uten barn.. Rar følelse i grunn.. Godt det er lenge til det blir standarden!!

Nå er lørdagsgodteriet satt frem, har allerede spist for mye sjokolade og Lady og landstrykeren er kveldens film.

Lampa er ekstra kul(gul) når den er tent!



Ønsker alle en koselig lørdagskveld<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte