torsdag 30. august 2012

Kjøkken detaljer

For litt siden tok jeg vekk liftgardinen på kjøkkenet og det var herlig med mer lys! Kjøkkenet er ikke så stort dessverre, så alle lysstråler teller:) Men inspirert av Veronica hang jeg opp vrihasselgrein. Den har vært i tak, vaser og nå vindu:))


Er det noe jeg sliter med er å ta bilder av vindu.. Men du ser den litt ihvertfall pyntet med små fugler fra Nille og fuglehus fra Kremmerhuset:) Så slipper jeg å tenke på julegardiner og, for nå kan jeg henge julepynt heller- LURT!!

Ok jeg er ei 4 barnsmor og tilbringer litt tid på kjøkkenet. IKKE alltid med et smil da jeg synes det er kjedelig å lage middag.. Og det til mannen sin store frustrasjon! Men jeg kan da ikke være perfekt i ALT??*knis* Liker bedre å lage noe til kos jeg..

Dette skiltet passer meg utmerket:


Nå går 60 minute makeover på VOX. Liker? Jo jeg liker jo oppussingprogram, men 60 minutter?? Og ikke alltid så enig i designen.. Hadde jeg villet hatt en suprise makeover? Nei.. Hadde ikke hatt imot veiledning og hjelp selvsagt, men det er mitt hjem, og jeg vil bestemme hva og hvordan det skal se ut!! 

Kanskje sånn mannen føler det iblant når han kommer hjem eller opp fra "hula" si og jeg har snudd rundt på ting?? Tror jeg lar vær å spør..

Ikveld er det klubb igjen etter sommerferie- glede:))

Ha en fin dag(jeg har helg!!) alle skjønne lesere<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte