fredag 17. august 2012

Høst forberedelser..

Joda varmegradene tilsier sensommer men nå begynner ihvertfall JEG å tenke høst..
Muligens litt påvirket av butikkene?? Men bortsett fra mye regn og vind så er jo høsten fiiin:)
Fargene er jo kjempeflotte og en får kjempegod grunn for innekos. Og kos DET liker ihvertfall jeg:))

Etter å ha sett værmeldingen fremover har jeg nå ryddet vekk pallesofa tekstilene, dvs lagt de til vask..
Plutselig fått sansen for GULT ! Så nå strikker mamma gul pute til meg! Jeg tenkte jeg skulle gjøre det selv, men når jeg var ferdig å le av meg selv, sendte jeg melding til mamma( som vanlig..)


Byttet ut de døde sommer blomstene med vakker lyng<3



Tatt frem lysbrettet igjen, og sjokoladepopcorn*nam*


Saueskinn og mitt vårt nydelige heklepledd er et must!


Begynner å sikle på vinterparkas<3

Enig i at høst er masse kos?

Takk for hjelp mht Instagram spørsmålet mitt, skal prøve meg frem!





2 kommentarer:

  1. Er helt enig med deg :0)
    Høst er tid for kos og innetid.

    Ei finfin helg til deg!
    Klem Jorill

    SvarSlett
  2. Misunnelig på det heklepleddet. Har prøvd flere ganger, men får det bare ikke til...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte