torsdag 2. august 2012

Pastelldrømmedag

Idag har jeg rett og slett en pastell lykke dag<3

Fikk en servise kuvert  av Anna til bursdagen min, og når jeg var på Kremmerhuset igår var serviset til 15,- kuverten!! Det er jo nesten gratis jo??!! Så da kjøpte jeg 4 til.. Og hvor mange er vi i familien? Jo 6, så da "måtte" jeg tilbake idag og.. Hadde 4 igjen *phuu*, så da kjøpte jeg 2 siden jeg egentlig har noen serviser etterhvert...

Sukk, så  søtt<3

Og mens jeg betalte, hva ser jeg i sidesynet?

Sånn i tilfelle jeg skulle begynne å ta med meg matpakke vettu..

Og hva ligger i postkassen?

Så mye kjekkere enn de hvite konvoluttene med gule ark oppi!!!

Og tilslutt noe som Anna ble litt veldig misunnelig på-hihi


Min helt egen mobil bling!!!!

Så selv om jeg har vært litt svart og hvit i det siste, så elsker jeg fortsatt pasteller<3


2 kommentarer:

  1. Så fint service- og nesten gratis,ja! Knallbillig;)

    Mye gøy på en dag for deg;)

    SvarSlett
  2. FLOTTE bilder, Charlotte:-)

    hilsen en pastell-venn

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte