søndag 26. august 2012

Nytt på gangen


Endelig en dag med litt energi, så da har jeg dillet litt..
Prosjektet var soverommet som skulle få ny lampe endelig!!

Ja hva kan man si?? Jo fruen har kjøpt noe billig som ikke ALLTID er så bra.. Så fortsettelse følger på den saken..

En av av mine lyse ideer ble å ta sminkebordet jeg bare "måtte ha" ut på gangen.Er jo egentlig et konsollbord allikevel *kremt*

Passet jo fint her mellom vårt og Iris sitt soverom:)

 Liker egentlig så mange stiler, så da har jeg fått det litt sånn romantisk her da?? 


Disse steinene plukket jeg og mannen på ei strand i Marbella. Hørtes skikkelig sånn romantisk og søtt ut eller hva?;) Har nok ikke sånn typisk romantisk mann jeg, bortsett fra de to bukettene jeg fikk for 12 år siden UTEN at jeg forventet dem*knis* Men glad i ham likevel<3

Herlig med en rolig søndag!


3 kommentarer:

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte