onsdag 8. august 2012

Ønskeliste

Ser i blogglandia (og nok Norge generelt) at flere gleder seg til den nye bibelen kommer ut, og kalt Ikea katalogen;) Her har vi ikke Ikea, må enten til Stavanger eller Bergen. I de 7 årene vi bodde i Stavanger syntes jeg det var så rart at haugalendinger tok seg dagsturer.. Nå har jeg bodd "hima" i 5 år, og jeg er blitt en av dem... Ikke så ofte da, og er mannen med blir det vel heller sjelden aktuelt. Hva er det med (enkelte) menn og shopping egentlig? Min trenger jo nærmest beroligende for å gjennomføre det..
Anyway, jeg har en ønskeliste jeg og.. Funderer på en Ikea tur til helga siden jeg har frihelg, og dette satser jeg på havner i korga:


Ikke så mye spennende egentlig.. Oppbevaring er et stort behov akkurat nå, batterier en selvfølge, og har lyst på hvitt trekk til Ektorpen.. De løse trekkene gjorde meg rett og slett GAL, så er nå sengetepper;)
Ellers så finner en alltid noe kjekt mens en vandrer rundt..

De siste dagene har har jeg fått kjempepostive tilbakemeldinger på bloggen min, og noen av folk jeg har møtt på:)) Det er jo bare så kjekt, gjør det enda mer inspirerende å fortsette-tuuusen takk<3

Ha en fiin dag<3

1 kommentar:

  1. Var på ikeakatalog-førlansering idag. Etter den var vi der i 5 timer med shopping! *elsk*

    REIS UTEN MANN! knis!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte