mandag 6. august 2012

Aller først må jeg vise hva Iris laget i barnehagen idag( jippi hverdagen begynner!!):


Jammen meg en fiin båt<3

Etter jobb så var det en kjapp tur innom Posten Kiwi for å hente en bokpakke..

Mannen flirte når jeg sa hvilken bok jeg hadde bestilt.. Skjønner ikke det?????


Bestilte jo ei KJEKK bok også da;)





Lang dag i dag, først Pierre Robert og så på Meny, så nå er sofaen nyyyydelig. For å gi meg et snev av dårlig samvittighet ser jeg på det Amish programmet på TVN.. De jobber jo med GLEDE hele dagen, alle er venner og bla bla.. Flott det.. Men jeg må av en eller annen syk grunn se det allikvel, og jeg som liksom sluttet å like reality programmer etter BB sesong 2 *urk*

Og ja jeg kjøper ALDRI Se og Hør, men leser de på venterom*plystrer veeeldig uskyldig*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte