onsdag 15. august 2012

LOL og sånt..

Det er onsdag, jeg har vært på jobb og vi har sommer:)
Jeg jobber i bakeriavdelingen på Meny, og nei vi elter ikke bolledeigen selv;o) Alt kommer frossent, så store deler av vakta tilbringer jeg i kulden. Ser kanskje litt rar ut når jeg går med stor foret jakke, hansker OG ørevarmere? Kan og nevne ullundertøy-hihi. Vel nødvendig er det ihvertfall. Men når vakta var over så var det rett i sommerhabitten og kjøpe grillmat!!

Himlet litt med øynene når jeg kom hjem til tenåring i fin ny jakke MED pelskrave,og gradestokken viste 21.5 grader liksom.. Jeg mener OMG lissom, serrrriøst???Hun har nå innsett det var litt teit, og går nå fornuftig kledd og viser litt hud;) Tenker hun sier "LOL" hvis hun leser dette;)

Min mann var meget fornøyd med grillmaten, hadde riktig fått til maiskolbene gitt.. Må nevnes at jeg ikke liker meg på kjøkkenet, men synes jo ros er kjekt da:)

Sovnet i sola gjorde jeg og, ingen unger hjemme, kun lyden av oppvaskemaskinen som går..

Måtte bytte en gave jeg kjøpte til utdrikkingslaget forrige helg, pga glemte den HJEMME!! Vill panikk i Randaberg for å finne ny gave KJAPT! "Fem høns" var bare en nydelig butikk, og ble rett og slett lei meg av å ha dårlig tid:(

Anyway(avsporing som vanlig) så byttet jeg gaven i ei flott lykt som passet veldig fint til Tine K lysene:)

Kremmerhuset<3


Tror faktisk jeg "trenger" noen flere sånne fasettlysestaker.. Sånn flaks at Brun'o interiør har fått i nye farger da??!!

Og så har jeg fått noen nye følgere, veldig koselig<3

Nå har jeg fått is av Elias:" hallo du e jo mammen min, eg må jo gjør som du seie!"
Han er gutt med maaaange gullkorn<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte