søndag 5. august 2012

Igår hadde jeg besøk av to søte venninner som jeg og går i klubb med:)
De hadde meg blomster til meg fra klubben<3 Passet jo fint siden det nesten begynte å bli "tomt" her nå:)

Fikk beskjed om at jeg trengte nå litt farge i den sort/hvite verdenen min nå-hihi!


Et nydelig hjemmelaget kort følgte med<3


Jepp, kan godt ha litt farge jeg ser jeg:))

Idag har jeg fri, og synes det var fantastisk at ungene er over å våkne "før fuglene fiser" nå. Hverdagslykke!! Skal nyyyyte "hviledagen", for kroppen min er nok i sjokk etter 6 dagers arbeidsuke. DET kan jeg ikke huske sist jeg hadde nemlig;) Har vært mer husmor enn i jobb de siste årene nemlig..

Har et innredningsdillemma som jeg skal sitte å tenke på en liten stund nå, med laptopen i fanget;)

Ha en fiiin søndag!

2 kommentarer:

  1. Lilla passer fint i sort/hvitt/grått vettu <3

    SvarSlett
  2. Hei!

    Kjempefine blomster:) Det er deilig med litt farge innimellom også:)
    Og har du sett, stolen du fikk fra finn.no er jaggu kliss lik den jeg kjøpte på bruktsalget. Det var gøy:):)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte