søndag 19. august 2012

Dagen før dagen..

Jeg sier det høyt:
Hipp hurra for skolestart imorgen!!!
Kan bli en laaang sommer og, spesielt når været ikke har vært helt på topp.. Kaldt har det jo ikke vært, men allikevel småkjipt..
Anna begynner på videregående, Media, så hun er nok mest spent:) Var på foreldremøte på torsdag, og synes det høres veldig kjekt ut:))
Camilla i 4 klasse og Elias 2, de gleder seg også:))
Jeg og Iris følger dem, og skal kose oss etterpå<3
Så nå er skolesekkene klare, og klær lagt fram.

(og nå sitter mannen og svigerfar og diskuterer hvordan vi kan pusse opp kjellerstuen"furuhelvete vårt", og jeg kjenner pulsen raser!!!)

Denne har holdt seg 1 mnd nå!!


Disse holder evigt;)

Og disse...


Fortsatt lyst ute, men tenne lys skal jeg;)
Nå skal jeg nyte siste rest av søndagen.

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte