torsdag 16. august 2012

Instagram hjelp anyone?


Ja så joina jeg plutselig Instagram og.. "Charlotte gjør ting hun ikke kan" Joda jeg har klart å ta bilde og skifte filter(eller hva det kalles?), har og til og med lagt meg til følger hos folk..

MEN, det er alltid et MEN, hvordan kan jeg bruke bildene f.eks på bloggen min???? Tok et stemningsbilde av lysfatet mitt pga kjedet meg litt, men ikke kul om jeg skjønner det.. Og nå som jeg har skiftet mobil får jeg heller ikke opp bildene gjennom Google heller*sukk*..

Så som dere sikkert forstår, så er jeg litt dust når det kommer til teknologi.. TTT-ting tar tid..



3 kommentarer:

  1. Det kjem litt an på kva mobil du har. På min iPhone lagrar bileta seg automatisk i bildemappa. Har du ein anna type mobil vil eg tru du kan bestemme dette inne i innstillinger i instagram (til Høgre i menyen nede).

    Du kan bruke bileta på bloggen på fleire måtar, men du må først lagre dei på tlf din. Overfør dei til pc, send dei til deg sjølv på Mail eller hent dei frå iCloud om du har dette. Så lagrar du dei på pc på vanleg måte før du lastar dei opp på bloggen. Eg har i alle fall gjort det slik!

    Lykke til! (vidunderleg på instagram!)

    SvarSlett
  2. Hei hei, godt eg ikkje skuffa ;-) Gjekk kanskje litt hardt ut med den overskrifta. Eg gjer det samme som Heidi over her, henter bileta via iCloud eller berre mailen dei meg sjølv på mobilen. Men å blogge frå mobil eller IPad har eg enno ikkje fått til, klarer ikkje å laste ned bileta mine og det irriterer meg noko grenselaust dei få gongar eg prøver...

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Helt fersk selv og fikk lagt ut bilder i dag. Jeg plugget tlf i pc og la inn bildene som jeg gjør med kamera:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte