tirsdag 4. september 2012

Lampe nytt

En av mine første innlegg var div bilder som viste at vi har et 70-tallshus.

Husker du denne?


Den var 1 av 3, og hang på soverommet vårt*urk* Jeg er ikke så retro elsker..

Vel ting tar tid ja.. Kjøpte ny lampe for noen måneder siden, men trengte  ja det elektriske til den..
Jeg nevnte at jeg hadde kjøpt noe billig? Måtte gå å få et deksel og krok for å henge opp ledningen med sokkel, dermed ennå litt mer tid..
Mannen digger ikke egentlig disse prosjektene mine, og har ikke tall på hvor mange ganger han måtte koble til og fra før det bli rett, med rett lengde og sånn.. Så når han da trodde han var ferdig og jeg  skulle henge "lampa" over, kom det et lite "oooops".. Måtte tydeligvis tre ledningen gjennom lampa FØR den  ble koblet til*uskyldig*. I sånne situasjoner har jeg egentlig mest lyst til å LE, men DET fant jeg ut ikke var så lurt på en måte.... Den kom opp tilslutt, og han liker den IKKE!! Vel det gjør JEG så;))





Har og byttet ut de blomstrete gardinene, ble litt voldsomt for meg.. Sengeteppet er egentlig løst sofatrekk, men ble for irriterende i lengden (dvs 1 uke)..

ja ja da kan 1 ting strykes ut av to do listen!!

Og så har jeg en kjekk hemmelighet som jeg kanskje kan røpe imorgen-weeeeeeeee!!

Og NEI jeg er ikke gravid!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte