torsdag 27. september 2012

En fiiin avsluttning på en travel dag er å ha klubb med herlige jenter<3 Går i to faktisk, og igår var jeg med de andre snuppene:)

Menyen var veeeeeeldig enkel idag:

*Pizza fra Meny, fra ferskvaren som jeg faktisk klarte steke selv
*Is fra Diplom is

Det enkle er jo ofte det beste ikke sant? Jeg var hjemme kl 18, så noe kokkelering var ikke aktuelt faktisk..

Men huset ble priotert rydda ihvertfall-haha..

Og et full fart dekka bord..

Nå sitte jeg med bena høyt i sofaen, pga kan ikke trø skikkelig på venstre foten:( Buhuu.. Har hovnet under foten-what??? Når jeg internett diagnostiserte meg fikk det et navn og, men tenker at det bør kanskje en lege ta seg av??  Passer litt dårlig i grunn pga skal ha familieselskap for Iris på lørdag...

Ja ja, går jo som regel bra alt:)



1 kommentar:

  1. Så koselig:) Flott dekka bord! De "papriposene" er bare så kule, hihi!
    God bedring og god helg:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte