fredag 21. september 2012

Jobbehelg, så får vente litt med å glede meg over fri..
Og fikk vite idag at ungene har planleggingsdag på mandag, godt jeg er av de opplyste foreldrene som følger med*kremt*

Av og til er jeg en litt bøllete mamma.. Mener jo selv jeg er morsom da*plystrer uskyldig*
Idag fikk jeg Iris til å legge seg med badehette fordi jeg fortalte henne at det er nattlue som gjør at hun slipper floker-lol!! Tror jeg ble litt avslørt når jeg begynte å le da..
Det er oppfølger til når Elias sov med skilue pga samme forklaring;)

Hatt noen følelsesmessige dager som jeg ikke egentlig helt kan forklare, men vet at en av grunnene er at jeg savner svigermor veldig mye.. 2 måneder er gått..

Så litt tanker har det vært, noen tårer, gode minner og bilder<3

Tilslutt en tegning fra Iris:


En søt gris<3 Jeg sa hun måtte jo tegne ører, det visste hun ikke griser hadde?? Så da ble Mikke Mus ører like så greit..


1 kommentar:

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte