fredag 7. september 2012

"Hemmeligheten"



Det er freddan og for noen helg:)) Jeg  har jobbehelg, så for min del begynner  den imorgen kl 13..

Nå skal familien Mosbron + kompis snart på McDonalds-sweeeet!! Ikke så ofte vi går lenger i grunn..

Så var det denne "hemmeligheten" min da:) Jeg har fått meg ny jobb, og er så kjempeglad!!
For hva er vel bedre for en putoman enn å jobbe på:




Noen mobber meg med at jeg ikke kommer til å få lønn. Skjønner ikke hva de mener???;)

Jeg gleder meg ihvertfall kjempemye:))

Jeg beholder jobben i Pierre Robert, men har sagt opp på Meny. Klarer ikke 3 jobber, 4 barn og mann;)

Nå kom mannen, så da får vi jakte på middagen vår..

Vi blogges:))
Hjem
Hjem

3 kommentarer:

  1. Gratulere så mye:) Det er jaggu godt du fikk jobben for da kan du finne 6 puter til, 19 er ikke nok, må ha minst 25:)

    SvarSlett
  2. Tenkte og håpte at det var dette som var hemligheten! Gratulerer så masse Charlotte, dette blir midt i blinken for deg :-).

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med ny jobb. Håper du vil trives :) Er jo så masse fiint på KID.. :)

    Ønsker deg en finfin kveld og ei god helg.
    Klem Jorill

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte