fredag 14. september 2012

Dagens fangst..

Idag har jeg jobbet med Pierre Robert, altså on the road!!
Avsluttet med Meny, litt rart i grunn;)

Ved siden av er det en veldig fiiiin butikk som heter Spareland. Den burde kanskje skifte navn, ikke for jeg mener den er så dyr, men den er blitt så mye finere enn opprinnelig:))

Skulle ha noe så kjedelig som baljer, men gudskjelov fant jeg noe kjekt og;)

 
 
En kjapp tur innom gjenbruken måtte jeg og, skal ha noe hentet av dem nemlig..
 
 
Litt slitt teakbord, but with some love<3<3

Tilsutt må jeg bare vise et kjempekult pannebånd som ei jeg kjenner lager:

 
Elias sitt krav for å stille som modell var å tøffe seg litt;)
 
Idag skal vi på garasjefest til mannens sin bror med familie, vi skal ha reker og fiskesuppe*nam*
 
Ha en fiiin fredagskveld:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte