søndag 2. september 2012

Ellers går det bra..

Igår har var jeg hos noen som virkelig har pusset opp huset, og det var rålekkert!! Og hva skjer med denne fruen da? Blir kjempefurten "eg og vil ha det sånn" og blir gretten over "alt" jeg har.. Ja det kan skje rett som det er, men pleier å roe seg ned etter en stund;)
Så idag tok jeg satt alle lysestaker o.l på spisebordet for å tenke litt nytt.. Veeeel, det meste kom tilbake til samme plass..
En annen greie jeg har er å ommøblere og denne stua er egentlig sånn at den må være oppdelt som den er.. DET irriterer meg og nemlig.. Så det jeg pleier å gjøre da er å rotere sofaen og stolene i "voksen"delen, dvs der det IKKE er tv;)) Ikke store forandringene, men alt teller:


Det er IKKE første gangen den står her-hihi;)


Harmoni<3


Skal være en lykkestein *tvi tvi*

Ellers så går den sånn ca bra;)

Ps! Mannen har fikset lampa, kommer eget innlegg på det;) Han ble littegrann oppgitt av kona si..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte