onsdag 10. oktober 2012

Maling prosjekter

Igår kveld ble jeg ferdig med et lite malerprosjekt:)


Før



Etter
La du merke til strikketøyet? Det er IKKE skappel, jeg er veldig amatør på strikking!! Blir nok bare til å ha rundt ei lykt ja...

Idag var siste dag på Meny, litt vemodig i grunn. Kommer til å savne kollegaene mine<3
Men så igjen gleder jeg meg til å begynne på Kid på mandag:))


Og jepp maling til peisen er i hus, og gjett hvem som vant??


Ikke jeg....

Men den er ihvertfall litt lysere enn koksgrå*knis*







1 kommentar:

  1. Heihei:)så flott bordet blei når du fekk mala det,likte det kjempegodt:)så kjekkt med ny jobb og så på Kid og,kjempebra og så blir du nok frista til å kjøpa meir,det blir eg jobber på ein barneklesbutikk og blir lett frista men har blitt litt bedre no,men når eg starta så kjøpte eg for masse.
    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte