fredag 19. oktober 2012

Nok et strikkeprosjekt-wow!!

Fredag og første KID jobbehelg!

I forgårs fikk jeg Boligpluss i posten *lykke*, og denne gang prøvde jeg meg på en av ideene i bladet. Med andre ord, det var ikke noe vanskelig.. *kremt*
Det inkluderte strikking og ei veggklokke:

Det er rett altså!!

Kjedelig Ikea klokke som jeg har hatt leeenge

Ferdig!
 Kommer sikkert aldri til å kunne strikke noe "skikkelig", men noe er vel bedre enn ingenting??
Litt irriterende egentlig, for mamma og bestemødrene mine er noen dyktige damer med håndarbeid, men glemte å gi meg det genet gitt.. For å si det sånn, jeg har måtte lære meg å legge opp og felle masker på nettet-I rest my case!!


Fikk meg et fin fint porselenshus igår fra Kremmerhuset, og det står i kosevinduet<3

Nå holder jeg på å psyke meg opp til å begynne med å male vinduene i stua, kanskje neste uke?? Elias synes jeg er såååå teit som skal male vinduene, for da kan vi jo TROSS alt ikke se ut??!! Så greit min kjære "tar alt bokstaveligt" sønn, Mamma skal male karmene!!

Ha en fin fredag alle!

4 kommentarer:

  1. Så flink du er:) Dette ble kjempe fint, er så imponert over deg:)

    Ønsker deg en kjempe fin jobbe helg:)

    Klem Davina

    SvarSlett
  2. Hei:) Så bra det ble, du er flink!
    Ha en fin jobbhelg:)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Hei, kjket å finne nye blogger.
    Så fint her inne hos deg atte, la meg til som følger og ønsker deg lykke til med vindusmalingen din.
    God helg hilsen Karianne

    SvarSlett
  4. Så flott det blei med strikk på,det er jo så inn med strikk no,eg kan strikka men har ikkje vært noko aktiv på det feltet i dei seinare år,hehe;)
    Blir kjempefint med kvite vinduskarmen:)
    Fin lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte