mandag 15. oktober 2012

Første dag på Kid:)

Først vil jeg bare takke for koselige kommentarer på bloggen og de som er mine lesere:)) Det er jo drivkraften til å fortsette<3

Så var dagen kommeet til at jeg skulle begynne på Kid. Meget spent frue idag:)
Jeg har rett og slett kost meg! Så gøy å hjelpe folk med å velge f.eks gardiner til stua. Ha en interiør samtale MED lønn*weee* Tror jeg klarte meg bra jeg, og var litt takknemmelig for "opplæringsskiltet";)

For å IKKE skuffe dere som mener jeg kommer til å bruke opp lønna mi på jobb, så kjøpte jeg jo SELVSAGT med meg noe..



Kul? Står inni peisen, men siden det ble svart rundt så er det jo som jeg skulle være i svarteste skauen!

Ha en fiin kveld!



6 kommentarer:

  1. Så flott at første dag på jobb gikk så bra :-)

    Den lykten ligner en lykt jeg nettopp kjøpte på en lokal interiørbutikk her i Kristiansand. De er så stilige :-) Skal legge ut bilder på min blogg jeg også :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått første dag på KID. Godt du ikke skuffer på shoppingfronten;-)

    SvarSlett
  3. Så spennande ;o)) Blir nok knall kjekt å jobba der ;oDDD
    Klem Elisabeth ;o)

    SvarSlett
  4. Hei:) det må jo være drømmen å jobbe i en butikk som selger interiør! Jeg ver hvertfall med meg selv at det kommer jeg til å prøve å få til etter hvert også. Jobbe med noe man brenner for er jo kjempe viktig:) kjempe fin lykt å forresten:)
    Ha en strålende tirsdag!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  5. Hihi selfølgelig måtte du ha noko med heim:)så kjekkt at du har fått den fine jobben:)det er så kjekkt å jobbe med å selge varer og hjelpe folk:)
    Ein fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ny jobb. Har selv jobbet i interiørbutikk og vet hvor vanskelig det var å IKKE bruke opp lønna på ting og tang der. Du får heller tenke at de gode rabattene du sikker får kompanserer "tapet" hehe!
    Kan tenke meg du koser deg iallefall :)

    Herlige høsten. Masse stearinlys, et godt pledd, et stort glass med rødt og tv'n på i beste sendetid = Lykke!

    God dag til deg!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte